Månadens favoriter Juni

Här är mina favoriter för juni!
 
Skönhetsfavoriter:
 
1. Cute as a button- Essie
Jäääätte-fin färg på jääääätte-bra nagellack. Super sommrig färg som jag använt mycket nu i sommar!
2. Caviar Manicure
Jätteroligt sätt att få fina naglar. Det är typ som små pärlor som man häller på sina naglar. Fast självklart började jag pilla bort de så fort de fastnat. Smaaaaaart. Men man vill äta upp naglarna :)
3. Pantene Heat Defence Gloss Spray
Så himla bra! Det låter dock som att håret brinner upp, men men.. Den fungerar verkligen braaaaaa! Skyddar håret superbra!
 
Ätbart:
 
1. Coco Pops
Jag är beroende av flingor. Jag vet att jag sagt det förut. Och jag menar choklad och flingor tillsammans=Perfektion.
2. Loka Likes Old School- Strawberry Icecream
 Typ femtioelva år efter att de börjat säljas har jag äntligen smakat lokas nya smaker. Strawberry Icecream är  in favorit, den smakar exakt som jordgubbsglass. Vilket låter konstigt men smakar jäääätte-gott. Yay
3. Jordgubbar
Okej lite obvious, men ändå. Jordgubbar är liksom sommar för mig. Och vem gillar inte sommar?
 
Låtar:
 
1. Free Fallin'- John Mayer.
Gammal men fantastisk låt. Jag har lyssnat på den här låten varje dag i fyra veckor och jag är kär.
2. Runaway- Kanye West.
Seriöst, hans album "My beautiful dark twisted fantasy" är så otroligt bra att jag dör. Musikaliskt genialt. Fast ingen jag spelar det för tycker om det. Det är iallafall fantastiskt, och Runaway har jag fasnat lite extra för. Hela uppbyggnaden av låten, gaaaaaah så bra. Plus att det blir komiskt på något sätt med texten och musiken tillsammans. Genialt.
3. Det kommer aldrig va över för mig- Håkan Hellström.
Det är nåt med Håkan Hellström. Den här låten är vääääldigt bra. Precis som Håkan.
 
Övrigt:
 
1. Candy Crush.
Det här splelet är beroendeframkallande. Jag drömmer seriöst om det här på kvällarna.
 
2. The Carrie Diaries.
Har nämnt det tidigare men äääälskar den här serien! Austin Butler är ju världens vackraste och AnneSophia Rob är fantastisk. Serien är väldigt underhållande och precis i min stil. Äääälska
 
3. Förr eller senare exploderar jag- John Green.
Läser den här boken just nu och jag älskar den. Sättet han skriver på är perfektion och karaktärerna är underbara.  Jag är upslukad av den här boken och vill läsa mer och mer. Underbar.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0