hej det var en stund sedan

hej finaaaa. Jag känner mig lite söndagsångest-ig. Och så kom jag på att "just det jag har en blogg". Känns lite små deppigt alltihop. Just nu iallafall. Älskar egentligen min nya skola och jag avgudar min klass och alla människor. Men vi ska nu bryta upp klasserna och få nya. Och jag orkar bara inte. 
Det var så jobbigt med nya klassen i början. Försökte hitta min plats i gruppen och prata med nya människor, det var svårt. Och nu händer det igen. Det är i sådanahär tillfällen jag önskar jag var en björn. Då kunde jag bara gå i ide nu.
 
Men jag antar att det bara är att kämpa igenom. Vi kommer få nya lärare nu också. Och nya sheman. Och nytt allt. usch
 
Jag saknar bloggen något otroligt. Att alltid ha någon att berätta om min dag och mina känslor för. Inte för att jag har många läsare. Men ändå. Min blogg existerar iallafall.
 
Jag får alltid en mini höstdepression. Det suger. Ahhhh orkar inte. 
 
Kommer kanske skriva lite mer nu. Fast jag vet inte. Vi får se. Inget regelbundet, inte än. Men jag ville bara skriva lite. Lovar att jag snart börjar gråta. Saknar glädjen jag kände perioden jag bloggade. Vet inte om det var själva bloggandet i sig, men jag var så lycklig. Jag kopplar liksom ihop glädje med bloggen. Vilket är ganska fab
 
nu ska jag gå i ide. vi hörs


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0