Allt e sämst

allt e sämst igen. Vet verkligen inte vad jag ska göra. Gråter så mycket. Jag vet att jag bara skriver när allt är dåligt, men jag behöver verkligen det här.
 
Jag försör allt. Jag vet inte vad jag ska göra. Ligger ensam också det hjälper liksom inte. Jag behöver någon som kramar om mig och säger att allt kommer att bli bra. 
 
jag vet inte vad jag ska göra heller för att fixa mina misstag. Jag vill bara försvinna en stund. Och komma tillbaka när det är dags att börja gymnasiet eller nåt. Bara komma bort från nutiden. Och försvinna bort någon annanstans. 


Kommentarer
En som bryr sig

Allt kommer att ordna sig. Du behövs, så snälla försvinn inte. Visa din styrka! Du är viktig!

2013-12-23 @ 15:36:20
Någon du kanske känner

Vet hur det känns, men det är bara att kämpa vidare. Fokusera på det som gör dig lycklig och lev lite, det är ändå bara sjuan. Ha lite kul, men om du känner att betyg är viktigt sätt ett lite lägre mål.
Var nöjd om du får minst det.
Gråt inte, prata med någon. Gör något kreativt utan någons annans inflytande. Umgås med dem som betyder något för dig och lär känna dem. Kanske ni har samma problem?
Kramar från någon du kanske känner

2013-12-30 @ 20:46:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0