ännu en nostalgisk kväll

Ikväll är en bra kväll. Om man bortser från faktumet att jag har spenderat de senaste 3 timmarna tittandes på meningslösa youtube klipp så är det här en bra kväll. Jag vet vad jag känner, jag vet vad jag tycker och jag vet vem jag är. Allt känns så otroligt skönt. 
Känner mig stolt över mig själv också och det känns som en viktig sak. Den här veckan har varit allmänt fab. Jag har fått en massa uppenbarelser om allt i mitt liv och jag känner mig säker på allt. Det känns lätt och härligt. Nu ska jag snart gå och läsa om tfios aka min favoritbok och vakna mitt på dagen imorrn. What a great time to be alive
här är förresten en bild på min dörr som jag piffade up lite. i luuuuv it
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0