Man måste ju höra av sig när det gått några år (okej, vad var det där? Natthumor, gotta be)

Medveten om att min uppdatering suger är det här nu ett desperat försök att uppdatera. 
 
Jag är iallafall på mitt sommarställe på gotland nuuuu! Jätteroligt faktiskt. Har med mig kameran så ska försöka fota lite! Har lite bilder från Karlstad som jag ska ladda upp också! På min telefon har jag en att göra lista och seriöst tre fjärdedelar av den handlar om bloggen. Fööööörlååååt. 
 
Medveten om att det där var världens tråkiga inlägg säger jag nu godnatt. godnatt
Medveten om att bilden inte har något att göra med inlägget sitter jag nu med ett otrolit sug efter choklad, jordgubbar och det där gojsiga vita i mitten. 
(och nej, jag var inte på en romantisk dejt då bilden togs. jag och min syster ville göra det lite mysigt och låtsas som att vi var lite mindre 4-ever alone än vad vi egentligen är. Vi lyckades, men jag kom därifrån med större mage och choklad runt munnen.)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0