Sleepover

Haodi. Idag har jag varit med min syster och min bästis! Vi har hopppat studsmatta, skrattat ihjäl oss, ÄTIT, solat och pratat sjukt mycket. Nu sitter vi i hennes rum och har vår lilla osociala tid, vilket innebär att man får göra något själv. Jag bloggar och skriver på NOVELLEN, Kajsa tittar på PLL, och Johanna tweetar. Standard.
 
Sen ska vi nog hitta på något, typ bada eller så. Eller så blir det film, vi får se! Ska sova här så det blir awwwwesoooome.
 
Ska skriva en stund nu. Vet inte om det kommer upp en ny del på novellen idag, det beror på. Har inga färdiga delar just nu så vi får se om jag hinner. Men vill inte stressa fram något halvbra :/
 
Ha det bäst, kraaaam


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0