Hellu

 
Heej! Har seriöst ångest för bloggen och novellbloggen, förlåt för de tråkiga bildlösa inläggen! Trodde det skulle bli grym uppdatering på sommaren men jag är helt enkelt upptagen och har knappt tillgång till internet. Hoppas det blir bättre när jag åker iväg till mitt sommarställe!
 
Idag har jag i alla fall köpt den BÄSTA tröjan någonsin, ska visa den senare så kommer ni att förstå. Har också suttit på bryggan í solen, ätit glass och tittat på TVD å The Carrie Diaries. Älskar sommarlovet hittintills, men har precis insett att jag inte kommer träffa en av mina bästa kompisar på hela sommaren. Vilket suger. Längtar efter alla kompisar, vill träffa de nuuuuu! Fast träffade i och för sig de flesta förra veckan, haha. Men ändååå. Inser hur mycket jag älskar de och hur glad jag är att ha så fina vänner.
 
Djup jag är.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0