The Bling Ring

Idag var jag på bio och såg The Bling Ring med bland annat Emma Watson! Det handlar om ett gäng ungdomar som bryter  sig in hos kändisar och snor deras saker.
Filmen var väldigt välgjord men på något sätt tom. Det fattades nånting. Den var väldigt annorlunda men ändå genomarbetad. Jag satt mest och väntade på att något mer skulle hända. Det där lilla extra saknades. Men skådespelarna varvduktiga och trovärdiga, speciellt Emma Watson. Hon och Jennifer Lawrence är verkligen enligt min åsikt, de bästa unga skådespelerskorna just nu.
 
Om ni vill bli underhållna är detta kanske inte den bästa filmen. Om ni vill se något annorlunda. genomtänkt och fint gjort tycker jag ni ska se den. Eller om ni bara vill se Emma Watson prata med en amerikansk dialekt och se allmänt gorgeous ut.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0