FREEEDAG

Helllu readerzzz. Igår var jag som sagt och tittade på THE HOST! Den var verkligen jättebra och väldigt bra gjord! Var där med fem kompisar och vi hade hela biosalongen för oss själva! Var så skönt. Vi kunde liksom skrika och prata hur högt vi ville, haha! Var i täby hela eftermiddagen och åt sallad till middag! Köpte även en lång kjol från Gina Tricot, ni hittar den hääär! Ser inte så fin ut på bilden men tänk er med converse snyggt linne med tryck och en jeansväst/jeansjacka! 
 
Idag gick jag hem med några kompisar och vi tittade på Mission: Impossible och hade det lite allmänt fredags-mysigt! Tycker verkligen om mina kompisar just nu och är glad att jag gjort mig av med allt meningslöst drama och alla konflikter! Kan bara vara mig själv och ha otroligt kul nu! HOPPAS ATT NI HAR DET SUPER MYSIGT SÅ HÖRS VI SNART! Byyyeeee


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0