Heeey guuurl

Hello readerz. Idag känner jag mig MYCKET bättre, så skönt! Var faktiskt på dansen, vet inte om det var ett bra beslut men nu blev det så iallafall! Hann med en sväng till täby centrum också där jag köpte lite våriga saker och sånt som behövde fyllas på! Var så skönt att komma hem ifrån! Åt sallad till lunch med sistaahh och bestiiie, det var gott men känslan efteråt var typ den bästa på länge. Hade liksom både tränat och ätit nyttigt. På raken. Mhhhmm!
 
Titta vilka fina bilder på fina människor, jag fick fick postade hem till mig! Min faster knows me well.
Lite nödvändiga saker jag hört ska vara bra! Har prövat och älskar de redan! Resultat av mascaran↓
Sommar känsla på shorts och sjal från Gina Tricot!
Typ de sötaste örhängerna någonsin! I'm in looove
Råkade bara springa in i min man på vägen, no biggie.
 
Ha en grym lördag, hörs snart! Peace out (feeling like a true rapper), kraaaaam


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0