Jag är glaaaaad

Hej fina ni! Idag har avrit en helt vanlig dag men jag har helt enkelt varit lite gladare än vanligt! Kan vara att justin bieber är i stockholm och om ett dygn står jag och skriker på konserten, eller så är det vädret. Jag gissar på nummer 1, haha! Allt känns så kul och är otroligt uppspelt! Måste hinna fixa med kläder och smink m.m. och ta med det! Har varit på sånglektion och vi körde lite pepp med As Long As You Love Me! Sjöng även Shake it out! Hur bra är den inte, seriööööst? Såå bra! Hoppas ni har det sjukt bra! Hinner nog inte uppdatera imotgon men kanske någon bild från mobilen! Annars kan ni ju alltid följa mig på twitter: @jjuulliiaa1d . Ha det grymt kraaaam!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0