Ledig, oh yeah

Hej! Är hemma idag på valborg. Har ingen ork att gå ut till någon brasa utan stannar hemma och tittar på film istället med la familia (observera mitt försök på franska, haha). Ska bli mysigt!
 
Dagen började väl inte så fantastsikt p.g.a. personliga saker men den blev bättre och bättre och den har varit väldigt rolig! Gick hem till bästa vän  med twinnie och en annan kompis! Var otroligt kul, skrattade mer än jag gjort på länge och kändes skönt att umgås med dom! Hoppade studsmatta (skrek av glädje), bakade kakor (åh herregud) och bara hade det allmänt mysigt och skönt. Åh just det, vi var lediga idag, haha! Studiedag var det så det var skönt! Imorrn är det ju också ledigt så blir en kort vecka! Ha det super myyyysigt :)
 
 


Kommentarer
Anonym

Hej. Jag skulle vilja köpa din One direction biljett. är deen kvar ?

Svar: Hej! Nej, tyvärr är den inte det.. Men om någon anledning gör så att den blir till salu igen kan jag kontakta dig!
Julia

2013-05-01 @ 14:37:38
Nathalie

Jag heter nathalie föresten och min email är [email protected] Kontakta mig gärna

2013-05-01 @ 14:39:51
anonym

Vad var det för personliga saker? (om du vill säga)

Svar: inget speciellt! Kan tyvärr inte säga, personligt helt enkelt! :)
Julia

2013-05-02 @ 22:22:18
anonym

Var det dåligt eller bra personligt?

Svar: Det var väl jobbigt personligt, haha. Inte bra men inte otroligt dåligt heller.
Julia

2013-06-04 @ 22:37:45
anonym

Okej

2013-06-08 @ 17:14:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0