Mars Favoriter

Här är mina favoriter för Mars!
Skönhetsfavoriter:
1. Visibly Clear Pink Grapefruit Facial Wash! Det är en ansiktstvätt som är så skön och fräsh! Sägs att den ska ta bort porer och finnar också så det är ju braaaa! Den hittar ni HÄR
2. Cocoa Lip Care Stick från The Body Shop! Det är såååå bra för läpparna och gör så att läpparna blir mjuka och smidiga! Älskar det! Det hittar ni HÄR
3. PROFFS- Dry shampoo.Gör inte bara håret fräschare utan ger det också externa volym! Perfekt när man inte har tid att tvätta håret och för dåliga hårdagar!! HÄÄÄÄR
4. Bare Minerals- Concealer! Den här concealern är sååå bra! Täcker mörka ringar under ögonen otroligt bra! Att det bara är mineraler är ju jättebra också! Det är bra för huden och man känner inte att man har på sig det.  Ääääälskar den! (kolla gärna in deras foundation puder också! Är såååååå bra) Den hittar ni HÄÄÄÄR
 
 
Nu till låtarna! 
Mina favoritlåtar i Mars har varit:
1. If you could see me now- The script! äääälskar den! Speciellt texten och budskapet! Så braa.
 
2. It's time- Imagine Dragons. Alla Imagine Dragons låtar är otroliga! Basen i låtarna är tung och det går som en röd tråd mellan alla låtar, tycker att det gör de lite speciella! 
 
3. Asleep- The Smiths. Okej, jag vet... Jag är lite konstig, men asså The Smiths är ju sååå bra! Deras texter måste vara de bästa någonsin! Lyssna på There Is A Light That never Goes Out! Texten är fööör bra!
 
4. Kiss Me- Ed Sheeran. Har älskat Ed Sheeran länge nu men har lyssnat mer nu igen! Hans låtar betyder mycket för mig efetrsom att jag har mycket minnen till de och de är enligt mig perfekta. Wake Me Up är lite speciell men den får mig att tänka på så härliga saker och betyder sjukt mycket för mig!! Älskar honom och hans låtar! Önskar att han kunde komma till Sverige..
 
 
Ätbart:
1. Te. Eftersom att jag har vari förkyld jättelänge nu har jag börjat dricka mycket te vilket verkligen har hjälpt mig! Jag dränker det typ i mjölk, men det blir godare då.. Haha! Speciellt ingefärs te!! Det hjälper verkligen!
 
2. MILKSHAKE! AAaahh vad gott! Speciellt chokladmilkshake! Ska se till att få i mig mycket i N.Y.C! Hihi.. 
 
3. Frukt! Jag lovar, frukt kan vara lika gott som typ godis! Istället för att titta på tv och äta godis eller kakor, läs en bra bok och ät en goood frukt! Mycket nyttigare och bättre!
 
Övrigt: 
 
1. Beautiful Creatures! Läser den just nu och ÄLSKAR den! Typ nya Twilight! Den är jättespännande och rekommenderar den verkligen! Den hittar ni HÄÄÄR
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0