Ruminspo.

Heeey! Har precis varit med bestiiie! Vi hade jättekul och gick runt typ hela Vaxholm och bara pratade och fotograferade! KÖPTE EN MJUKGLASS PÅ VÄGEN OCKSÅ, YUUUM! Gick sedan hem till mig, tittade på några avsnitt av One Tree Hill samtidigt som jag typ började gråta av hur sorgligt, hemskt och fantastiskt avsnittet var. Jag lovar I AM NORMAL. Lovar.
 
Sitter nu och tänker ut hur mitt rum förhoppningsvis kommer att se ut snart! Kanske inte jättesnart men känner så mycket lust att börja om med allt och göra det mer neutralt med coola detaljer i min stil!! Just nu har jag en vägg full med One Direction posters(fantastisk vacker), en vägg med rosa blommor, resten helt rosa! Älskar dock 1D väggen men känner att jag ska göra det lite finare och sätta upp mina favoriter i ramar och hänga upp! 
 
Har fått massor av inspiration av den hääär sidan där man kan beställa tapeter, tavlor eller mindre bilder att rama in! 
Känner mig så kreativ just nu så måste fortsätta skissa och göra en paln, hihi! Ni får ha det grymt så hörs vi, kraaamar:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0