TV-SERIER!!

Som ni kanske vet så är jag ett otroligt stort fan av tv-serier så här kommer ett långt JULIA TIPSAR inlägg med tips på tv-serier!
 
HIGH SCHOOL-stylishhh
 
1. 90210
90210 är ett måste för alla som älskar lyxiga ungdomar med dyra bilar och kärleks problem, hihi! Följ med ett stort kompisgäng i deras lyxiga vardag i Hollywood! Man fastnar och måste se mer när man väl börjar. Jag lovar.
 
 
 
 
2. One Tree Hill
Har nyligen fastnat för One tree Hill och ääälskar den! Ungdoms-serie men med det där lilla extra! Beroendeframmkallande.
 
 
 
 
3. Gossip Girl
Skulle kunna säga att det här är 90210 fast i New York! Gossip Girl har mer intressenta karaktärer och mer drama på olika sätt! Sjukt bra, speciellt de senare säsongerna! 
 

4. Glee
 Glee handlar om ett gäng med ungdomar om börjar i Glee-club. Det är som en kör där de sjunger och har kul tillsammans. Glee club anses vara töntigt så det blir svårt att få med eleverna, men när det väl går finns det inget som kan stoppa dem! Plus att det är mycket kärlek, meee liiikeeeiiee
Jag älskar Glee eftersom att det har ett så viktigt budskap! De visar att det är okej att vara den du är och att aldrig låtsas vara någon annan!
 
MYSTISKT & FANTASY
 
1. Pretty Little Liars
 Pretty Little Liars är så bra att jag inte ens kan beskriva det! Fast det är alla de här serierna! Det handlar iallafall om fyra tjejer som förlorat sin bästa vän Allison. Efter hennes död har de fått en massa sms från någon som kallar sig A. En massa frågor uppstår och plötsligt kan de inte lita på någon. 
 
2. Vampire Diaries
Har inte tittat på Vampire Diaries på länge men ska defenitivt börja igen när jag är klar med One Tree Hill! Vampire Diaries är en sjukt bra vampyr-serie med snygga och farliga killar, haha! Otroligt spännande är det och man vill se meeer!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0