Vet ni vilken dag det är om 2 dagar?..

.. det vet jag. Den 23 april, vilket innebär Justin Bieber konsert, jag dör. Alltså seriöst, Justin? Han är liksom ganska fantastisk! Är så otroligt taggad!! Ska försöka ta en massa bilder och filma mycket också!
 
Har nationella prov i engelska som sagt och på tisdag ska vi ha ett muntligt prov, då vi får välja ämne att prata om i 5 minuter! Jag ska prata om One Direction så är inte så jätte nervös. Känns som att jag är på hemmaplan, hahah
 
! Kommer nog bli kul!! 
 
Har en massa prov som ska in snart så får nog sätta mig och plugga lite imorrn innan sången... Hann inte med något plugg idag eftersom att jag var med Elin hela dagen! En riktig tjejdag, jättekul!
 
Kraaaamaaaar :)
Bilder som inspirerar mig! (Även kallad min header, haha)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0