Wantworthy.com m.m.

Hej!! Igår avslutade jag dagen med en promenad med en kompis! Så skönt att få prata av sig lite och så skönt att jag har kompisar jag kan prata med om allt möjligt! 
 
Vet ni vad det är för dag i dag? DET ÄR 1 VECKA KVAR TILL JUSTIN KONSERTEN! Och det firade jag genom att hoppa runt och dansa till As Long As You Love Me på elevens val! Vi spelade den på gitarr och sjöng också, hahah.. Orginalet var bättre om man säger så. ;) Jag har haft en helt okej dag. Vi jobbar med A.N.T (alkohol,narkotika,tobak) i skolan så idag tittade vi på en halvbra film.. Men vi slutade tidigt så det var ju bra! 
 
Meningen med det här inlägget var egentlige att berätta om wantworthy.com vilket är som en funktion som kommer upp i din browser(tror att det heter så annars ovanför innehållet på sidan, nedanför adressfältet). När du ser något som du vill ha eller är lite osäker på men vill lätt kunna komma tillbaka till kan du trycka på den knappen ochh det läggs till i din lista. Deyt är hur enkelt som helst och man lär sig det på typ 2 sekunder. Älskar det och man kan lägga till saker i olika kateorier så nu när jag planerar mitt rum lägger jag till saker jag skulle vilja ha till det under en HOME. 
 
Ville bara tipsa om det för det är awesomness på hög nivå. Kraaaaam


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0