Gårdagen+sportlovs-planer

Hej på er! Igår var helt AWESOME!! Det var verkligen paradiset för alla Directioners! Ja köpte de två tröjorna ovanför!! Förlåt för bildkvaliten.. Ser inte så vackra ut men i verkligheten är de sjukt snygga! Jag och my sistaah fick lite beslutångest så vi bestämde oss för att åka tillbaka nu på onsdag!! Vi var iallafall helt överlyckliga hela tiden!
 
Har förresten bestämmt lite vad jag ska göra på sportlovet! Imorrn har jag, systern och Alba bestämmt oss för en spa och mys-dag! Kan verkligen behövas, med tanke på allt slit med plugg de senaste veckorna!! På tisdag antar jag att det blir ungefär samma sak, antingen själva eller kanske med Alba eller Elin? Får se men mys står på schemat!!! Onsdag blir som sagt shopping i la stockholma med pappsen! Torsdsdag till söndag ska faktiskt hela min familj åka till vårt hus på Fårö, Gotland! Är jääättte mysigt där och stranden är "to die for", året runt! Läntar faktiskt! Ska försöka blogga mycket och ta fina bilder, men det är lite svårt när den bästa kameran man har är den på mobilen.. Vill så gärna ha en systemkamera!!! 
 
Kram:)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0