Planer.

Helluuu! Idag har jag gjort absolut ingenting. Har bara tittat på Tv, ätit lunch, och tittat på en massa kläder på datorn! jag älskar verkligen Love Culture!!! De har moderna kläder med roliga ideer! Verkligen nyskapende och jag kan verkligen inte sluta! Lägger i allt i varukorgen, haha! Går tyvärr inte (vad jag har förstått) att beställa hem hit till Sverige... Men planerar att åka till deras affär i New York, wooop. Inspirerande klädesplagg: några lite toooo much för mig men de har några otroligt fina saker! 
 
Imorrn är det som jag berättat dags för ännu ett besök i 1D WORLD och senare BIO! Känner att det är dags för lite shopping också!!! Har faktiskt kollat på Hollister på deras hemsida och de har en jättesnygg kollektion nu så tänkte passa på och använda mina presentkort jag fick i julklapp! Snygga sommarkläder som jag längtar efter att kunna använda! Kraaam


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0