STOCKHOLM

Hiii! Idag har jag och la familia varit i stokholm!! Vi åt på en fantastisk italiensk restaurang och shoppade väldigt mycket saker!! Det var sjukt fint väder och man kan känna att våren är på väg! Besökte 1D world ännu en gång och jag och min syster fangirlade lika mycket, haha! Senare gick vi på bio och såg Silver Linings Playbook eller på svenska Du gör mig galen! Den var jätterolig och bra! Riktigt mysig! Jennifer Lawrence är ju otroligt bra och jag förstår verkligen varför hon vann en Oscar! Dagen har varit den bästa på länge: mys och härlighets-faktor på hög nivå!!! Nu blir det packning till Gotland och senare avslutar jag förmodligen dagen med Pretty Little Liars och Scener ur ett tonårsliv!! Kraaamar ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0