The perks of being a wallflower.

Jag har fått en ny favoritfilm. Har blivit mer och mer intresserad av drama när det gäller filmer. Med en liten rolig twist. vet inte riktigt hur jag ska beskriva det men The Perks Of Being A Wallflower är precis min typ av film. Jag blir otroligt rörd när jag ser den , samtidigt som jag blir glad. Det ända ordet som kan beskriva den är BRILLIANT! Alla som gillar drama och sorg på något lite roligt sett måste titta på den! Eller förresten, ALLA MÅSTE titta på den. Den är inspirerande och bara sååå bra! Skådespelarna är så otroligt bra och allt stämmer. Har inga ord. Bästa filmen någonsin. Åldersgränsen är 15 år, för att vissa saker kan vara lite komplicerade att förstå, men det beror helt på hur mycket erfarenhet man har av såna här typer av filmer. 
 
Lägger in en länk om ni vill hyra filmen eller kanske läsa boken HÄR! Ni kan också titta på den helt gratis HÄR!
 
Andra känslosamma filmer( däremot inte på samma otroliga nivå som "TPOBAW")
1. The Last Song
2. The Notebook
3. Dear John
4. Allt för min syster( VÄLDIGT sorglig)
 
Jag tror att alla filmer ovan finns att kolla på gratis på Swefilmer.com, sök på titeln i sökfönstret!
Är en riktig film-älskare och rekommenderar alla filmer ovan!
 
Tänkte förresten lägga ett inlägg fullproppad med bra filmer sen!! Byeee:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0