TORSDAG!

Hallåååå! Idag har varit en jobbig dag.. Började med ett matteprov, sen ett juju test, ett konditions test som går ut på att springa tills man antingen dör, svimmar eller kräks. De två sista alternativen var på väg att hända när jag gjorde mitt dramatiska beslut att gå av, haha! Men blev tvåa av tjejerna, och typ sjua av trettiofem, så känner mig väldigt nöjd!! Efter stressen att spriiiinga tillbaka till skolan för att inte komma försent var det dags för Engelska prov. Vilket också gick bra! Allt gick ioförsig bra men det är galet vad trött jag är..

Som liten uppmuntran till mig själv skaffade jag mig en ny mascara och hittade en i en tidning(best moment of the day!) Hyfsat bra märke också så känner mig skit nöjd! Hoppas alla har haft en awsome dag!
Imorgon är det FREDAAAAG!;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0