Klassresa!

Halu. Kom hem från klassresan idag! Det var verkligen jätteroligt! Badade, skrattade sjukt mycket, solade och bara umgicks med varandra. det gjorde dock att jag kommer sakna all mer när vi byter skola :(. Men hade verkligen bästa klassresan! 
 
Mitt lag förlorade tävlingen när vi skulle bygga en flotte, men har aldrig skrattat så mycket, hahah. Vår flotte gick typ sönder på väg mot starten. Jao. Nej men seriöst, skrattade ihjäl mig och hade sååååå roligt!
 
Tog tyvärr nästan inga bilder eftersom att min mobil laddar ur 10 minuter efter att man laddat den. Den har ett litet nervöst sammanbrott och WiFi funkar inte att sätta på. Plus att den är skitvarm hela tiden... Ska lämna in den på lagning snart.
 
Kramar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0