Månadens Favoriter Maj

Här är mina favoriter för maj!
 
Skönhetsfavoriter:
 
1. Essie: Tart Deco
Jättefin aprikosfärg från Essie! Håller väldigt länge också, suuuuper ;)
 
 2. Baby Lips- Cherry Me
Mjukt på läpparna, ger lagom mycket fin färg, och mjukgör. Älskar den!
 
3. Coconut Passion Body Splash- Victoria's Secret
 Världenws bästa lukt! Luktar seriöst värme och mys, haha.. Men defenitivt min favoritlukt just nu!
 
4. Anastasia Ögonbrynspenna.
 Älskar den här pennan! Jättesmart med en borste och penna på olika sidor plus att den ser super naturlig ut och man ser fräshare och piggare ut!
 
Ätbart:
 
1. Starbucks Dubble Chocolate Frappuccino.
 Yuuum. Sååå gott! Frappuccinos från Starbucks blev verkligen ett beroende i NY! 
2. Starbucks- Chai Latte
 Även Chai Latten från Starbucks är otroligt gooood. Muuums
3. Junior Mints
Super goda typ mintgodisar... Nej, men smakar verkligen som after eight fast dom är små och mumsiga! 
4. Huberts Lemonade
 Otroligt god lemonad! Alltså O M to the G. Man vill bara ha mer, ääälska
 
Låtar:
 
1. Demi Lovato- Nightingale
 
2. Spice Girls- Wannabe
 
3. Toploader- Dancing in the moonlight
 
 
Övrigt:
 
1. Beauty Gurus @ YouTube
Kan verkligen sitta och titta på videos som handlar om skönhet, mode och sånt i flera timmar! Macbarbie07 och beautybaby44 är just nu mina favoriter med bra uppdatering!
 
2. Beautiful Creatures- Filmen och boken
 Har pratat om den här förut! Kolla in mitt inlägg om Beautiful Creatures HÄÄÄR
3. Teen Vouge
Varje gång jag är på flygplatsen köper jag den här eftersom att den inte finns i svenska affärer! Älskar bilderna och jag får så mycket inspiration!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0