Fresh Tops.

Heeyyy! Trodde att min uppdatering skulle bli bra eller iallafall bättre när jag åkte hit!! Men eftersom att nätverket är så dåligt och det är svårt att koppla upp sig har det inte blivit så mycket!! 
 
Jag hittade en jätterolig sida: Fresh Tops! (HÄR) De såljer kläder med roliga tryck och citat på! Jag är HELT KÄR i typ allt men måste bestämma mig! Vet inte om jag ska köpa men funderar verkligen på det! Har inte heller läst och vet inte om det går att skicka till sverige men hoppas på det! Det är ju svårt också när man lovar sig själv att spara pengar blir allt svårare! Önskar att födelsedagen var nu... Men aja, får se! Tror inte att sidan kommer försvinna så kanske blir till våren! Checka in deras sida och lämna en liten kommentar med vad ni tycker och era favoriter! Lööööveee /Julia
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0