Helgen!≤

Hejjjj. Jag är frisk,wiiiii! Men har hoppat över dansen.. Vill verkligen inte bli sjuk igen! Det har faktiskt hänt lite roliga saker i hegen! Jag, min syster och många andra kompisar har varit på maskerad hos våran fina kompis! Jag var en hippie! Det var jättekul och vi var lite galna.. Försökte spela in en Harlem Shake men det gick lite halvbra, haha! Vi gav henne Justin Bieber filmen, lite andra Justin Bieber saker!!! Hon fick även lite kroppsprodukter av oss! 
 
Vi har också bestämt att vi ska åka till Lanzarote på påsklovet! Yeeeeyyy!!! Är verkligen jätteglad, slipper vi kalla fårö och kan vara med på talangshowen i skolan! Längtar galet mycket efter värmen! 
 
Nu ska jag plugga matte.. Har nationella prov i matte den här veckan, så det kan ju vara lite nödvändigt! Eftersom att jag var sjuk förra veckan blir det nog franska-förhör den här veckan för mig! 
Händer mycket kul i veckan också! Berättar mer snart! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0