Kläder är det bästa som finns.

Jaaao.  Igår blev en  lång dag på Täby centrum med pappa! Jag köpte vårkläder och lite sommarkläder! Jag åkte dit för att köpa Oxfords egentligen men de hade inte de som jag ville ha så det blir kanske att beställa på nätet, vi får se..  Det var iallafall super kul!!
 
Har precis kommit hem från skolan nu. Är såååå glad för bli har inga läxor, wiiiii! Har dock ganska mycket saker som ska göras... Ska försöka hinna med att göra klart månadens favoriter inlägget och ska på sånglektion senare! 
 
Idag är det ju våffeldagen så jag hoppas att ni proppar i er våfflor! Då är jag inte ensam om det iallafall, haha! Ha det bra och ät mycket våfflor. Byeee


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0