3 dagar. Said WHAT?

Tre dagar kvar till One Direction nu idag! Förlåt att jag tjatar så otroligt mycket, men längtar något otroligt! Som sagt har jag varit ute idag, tittat på lite videos och bara tagot det lugnt. Känns lite standard söndag för mig, haha. Jag brukar i och för sig vara med Elin och fotografera men inte idag.. 
 
Har precis försökt mig på en liten dansrutin med systern också. En ganska svår. Mer typ omöjlig! Men vi försöker lära oss den och sedan ska vi typ lägga upp den på YouTube och delta i en danstävling! Egentligen typ bara för att det är Vinny i Iconic boyz som har tävlingen och min syrra har liksom en liiiiten crush på honom, haha! Kul iallafall!!!
 
Bild från i sommras på Fårö! Finaste stranden!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0