Dagarna som gått!

hey readerz. Förlåt för att jag inte skrivit på länge.. Men det har hänt så mycket roligt och jag har helt enkelt inte haft tid! Lite av vad som hänt!
 
7/5- Det har ju varit så otroligt varmt och soligt så har varit ute mycket (bra julia)! Jag var den här lilla dagen hemma med en kompis på baksida av mitt hus, där det förövrigt är typ dubbelt så varmt som i resten av världen. Vi åt glass, pratade om allt möjligt och solade! Väldigt skön dag och hade typ ingen lektion där jag lärde mig något. Perfekt dag helt enkelt!
8/5- Som jag har nämnt några gånger var det ju One Direction konseten igår. Kan verkligen inte sätta ord på hur fantastiskt det var men ska försöka sätta ihop ett lååångt inlägg med bilder och försöka hinna ladda upp videos på YouTube! Vet inte när det blir men någon gång nu i helgen!
Och ja, det är min bild. Och nej, jag har inte zoomat. Och ja, jag dog.
 
Idag- Jag har inte gjort så mycket förutom att hoppa runt av lycka och känna mig allmänt glad över gårdagen. Just nu bloggar jag och har skrivit ett litet tack-brev till en otroligt snäll person och även ett annat brev. Får se om det blir något av det, i sådana fall skriver jag om det på bloggen! 
 
Kraaaam
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0