Dagen

Hola hola! Idag har vi haft en liten golfdag! Jättekul faktiskt! Vi cyklade ut till en golfklubb och sedan spelade vi en stund! Vi hade en tävling också när man skulle vara två och två, där jag och Vilma vann av tjejerna! Wooohoooo! Vi fick glass som belöning. Det var gott.
 
Sedan cyklade vi ner på stan och åt mat på en restaurang (typ, kanske mer en korvkiosk men jaja) vid vattnet! Myyys. Sedan åt vi glaassss igen. Glass är typ det bästa jag vet.
 
Jättemysigt och kul var det iallafall! Jag borde pluggat i dag.. Jag pluggade faktiskt lite men jag glömde bort tiden när jag tittade på one tree hill och gossip girl. Jao.. 
 
Jag är btw död. Tittade på de nya bilderna av Harry vid poolen så förstår ni vad jag menar. 

Nu ska jag begrava mig i sängen och dö av all perfektion som precis träffat mig. Japp
God natt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0