Damn you jetlag

Waddup? (nej men gud..) Tänkte bara meddela att jag nu äntligen kommit hem från en åttatimmars flygresa och typ en heldag på flygplatsen, wooohooo. Känner mig väldigt trött. VÄÄÄLDIGT! Och hungrig. Övervägde att köpa pizza tills mamma kom på att de förmodligen inte har öppet 8.30. Smaaart ;). 
 
Har verkligen lust att sitta och skriva att allt är så bra och nu ska jag njuta med lite One Tree Hill, regnbågar och enhöringar. Men neeeeej. Måste plugga! Skulle kunna rabbla upp en hel lista på vad men antar att ni inte är så intresserade.. Har iallafall ett prov på fredag i litteratur historia som jag inte förstår nånting av och som jag knappt börjat plugga på. yaaaaay.
 
Nu kommer Asssstooooon (a.k.a min hund) hem så ska gosa med honom (ett dåligt försök att rymma från pluggångest).
 
Måste ringa typ alla jag känner också och fråga om de förstår någonting också. Japp... Hoppas att de är smartare än jag iallafall!
 
Byeeee


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0