Danslördag!

Sitter just nu och kämpar för att inte somna, haha! Men ska nog snart gå och lägga mig! Dansade idag som vanligt, sen blev det fönstershopping (perfekt när man sparar pengar haha), sallad till lunch och sedan tittade jag på mååånga avsnitt av One Tree Hilll. Gahh vad bra det är! Idag fick jag ett litet mail om One Direction konserten och jag fattar inte att samma mail som skickades till Sandy Beales. Sandy. One Directions gittarist (eller så är det kanske basist, är lite oallmänbildad), men asså WHAT? Dog otroligt mycket. Svåra problem med andningen (haha inte riktigt men ni fattar). 
 
Har planerat lite inför NYC också! Ha det aweesooome!
Mina tankar när jag fick malet, hihi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0