Effektivt

Heeej! Idag har varit en effek tiv dag för omväxlingens skull. Har gjort ganska mycket, yay. Fast, mycket enligt mig är ju kanske inte så imponerande... Imorse gick jag iallafall och dansade som vanligt! Kom hem vid lunch och åt då tillsammans med min famil, min moster och min kusin! Såååå skönt. Satt på baksidan (Afrika värme typ) och det kändes verkligen som att det var sommar. Vädret den här veckan har ju varit AMAZING! 
 
Satt där lääänge och pratade! Sedan bestämde mamma att jag skulle följa med henne och springa. Yay (inte ett glatt glädjerop om ni förstår). Sprang rätt länge och det var jobbit, men känns alltid så skönt efteråt! 
 
Det var typ det jag gjort idag och inser nu att jag absolut inte alls varit effektiv idag. Nu sak jag sätta mig och försöka sätta ihop One Direction inlägget! Kramar :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0