Mina fötter exploderar

Asså gud, vad jag har gått mycket idag. Mina fötter gör så ont att jag tror de exploderar och vi har typ halvt blivit klämde i tunnelbanan och jag har fått en liten panikattack som slutade med att jag vägrade lämna hotellrummet. Nothing speciall. Ahh, men nu när jag klagat klart kan jag börja berätta lite mer om det roliga, oocchh viktiga! 
 
Våra dagar går mest ut på att shoppa (me likeeiiiee), att gå på Starbucks, och att gåååå.
Vi hade tänkt att gå på massa muséum och vara kulturella och bli lite allmänbildade. Men det börjar luta mot att vi kommer att fortsätta vara kulturellt efterblivna. Fast idag blev jag liiite smartare! Vi var uppe på Top of the rocks i Rockafeller Center. Det var helt overkligt häftigt och är jätteglad att jag vågade ( otroligt höjdrädd). Här är lite bilder tagna av lilla miiig.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0