One Direction 8/5

Den 8 maj var den bästa dagen i mitt liv. Heelt klart! Jag kan inte med ord förklara hur bra och fantastiskt det var. Förstår bara inte! Tänkte iallafall berätta från början!
 
Vi åkte dit med buss och efter en stunds resa och otroligt mycket människor kom vi äntligen fram. När vi kom fram dit såg vi någon stå bakom en pelare. Ingen såg riktigt vem det var tills han gik in igen. Det var Zayn. Zaaaaayn, oh herregud. Det var bara typ 20 personer som stod där och eftersom att ingen insåg vem det var skrek ingen, tills efteråt när alla började skaka och hoppsa av glädje (jag också, haha). Riktigt bra början! 
 
Sedan kom vi in i arenan och vi insåg att vi hade helt otroligt bra platser. Nästan precis vid scenen! Blev iallafall överlycklig! Bilderna och videosarna (är videosarna ens riktig svenska?) gör inte upplevelsen och avståndet rättvisa men jaja. Konserten började och det var heeeelt otroligt. Zayn, Liam och Harry vinkade till oss och de andra två finisarna, Louis och Niall log mot oss när vi betedde oss som överkänslosamma och dansande vrak (vilket vi i och för sig var). Har aldrig dött så mycket. Det var bara otroligt. Ord kan bara inte beskriva hur det var så nu kommer lite bilder och videos.
 
Insåg förresten inte riktigt vas som hade hänt förrens igår natt när jag lyssnade på Moments och började gråta något otroligt. Allt var bara så otroligt och jag kände mig bara så lycklig.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0