Packa, blogga, sova, dö

Hej! Jaaa, som rubriken lyder. Känner just nu att det ända jag gör nuförtiden är att packa hit och dit. Och packa upp sen, yay. Blogga gör jag vill inte JÄTTE mycket men jag känner lite stress eftersom att månadens favoriter ska komma ut imorrn.
 
Ja, just nu packar jag till klassresan, men det ända jag lagt i är min bikini och en handduk. Effektivt. Tog en bloggpaus, och nu gör jag klart månadens favoriter- inlägget! Igår bloggade jag inget eftersom att jag hade fullt upp med läxor och sånt, sorry. 
 
Ska förresten på min systers dansuppvisning snart! Ska bli kul. Hon är verkligen bra på att dansa street dance, så brukar kalla henne för gatudansaren eller gangstern. Fullt normalt, haha! Nej men, ska bli kul att faktiskt titta på en uppvisning istället för att vara med i en, som jag varit ganska många gånger. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0