Packaaaa!

Hey there. Idag vaknade jag typ mitt på dagen, länge sedan nu, brukar alltid vara uppe rätt tidigt. Eftersom att halva dage redan hade gått har jag inte gjort så mycket.. Men packade iallafall kläder till New York! Tog inte ALLS med mig mycket eftersom att jag planerar att shoppa massor med kläder. Känner lite ångest över det men får väl köpa någor att ha på mig det är ju det här jag sparat till så varför inte köra all in?, haha. Men nu är det så nära och längtar!
 
Jag har faktiskt för-shoppat idag. Jag köpte kameran som jag velat ha jättelänge, wiiiiiiii. EXITED! Så nöjd! Har redan hunnit fota lite och bilderna blir ju sjukt fina! Kanske inte det smartaste att köpa den innan vi åker, men men. YAAAAAAAAAAAAHHHHHYYYYYYYAAAAA (glädjerop).

Åkte förbi mormor också och åt kakor. Många kakoooor!
Kraam :)
 
Perfektion.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0