Regnnnn

Halloojjjjj! Förlår förlåt förlåt för att jag inte bloggat på några dagar! Har haft fullt upp med plugg, kompisar och sånt.. Allt kom bara emellan och jag var tvungen att prioritera. Men idag hoppas jag på att kunna skriva ganska mycket idag, eftersom att det regnar och jag typ har NOLL planer. 
 
I fredags badade jag (!) och massa kompisar! Okej, det var bara jag och min syster som badade men ändå! Dom tittade iallafall på, haha! Det var kaallllttt. Vi gjorde Chubby Bunny också. Man kan säga att det gick lite halvbra för mig. Antar att jag har en mini munn... 
 
Nu ska jag försöka spela in en cover.. Om det blir nånting KANSKE jag laddar upp den.. Vi får se!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0