Never Let You Go

Hej! Hoppas att du stannar kvar och läser min första novell Never Let You Go! En tonårsnovell för dig som gillar One Direction (och kom igen, vem gillar de inte?). Kramar från Julia

Uppdatering

Kategori: Allmänt

Hej! Jag är just nu i Karlstad och har inte tillgång till en fungerande dator. Det betyder att jag inte kan uppdatera till kanske på lördag, vilket är jättedåligt. Jag veeeeeet. Men ska i alla fall försöka skriva så får ni fler delar på lördag istället. Jag är väldigt irriterad för jag vill så gärna hålla er uppdaterade! Men sluta inte läsa för det! Älskar att se hur min statistik går uppåt och hur mina läsare blir fler!
 
Kraaaaam, så hörs vi på lördag! /Julia
 
P.S. Kolla in på min blogg HÄR så får ni veta om det blir några ändringar med novellen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: