Never Let You Go

Hej! Hoppas att du stannar kvar och läser min första novell Never Let You Go! En tonårsnovell för dig som gillar One Direction (och kom igen, vem gillar de inte?). Kramar från Julia

Vad tycker ni?

Kategori:

Heeej! Måste fråga er en sak. Vill ni ha en lång novell där det blir mycket spännande händelser, bråk och nya människor, eller en lite kortare där allt stannar i "drömvärlden" som det är just nu? Har frågat några och fått olika svar, men vad tycker ni? Snälla kommentera, för er skull! Kraaaamar

Kommentarer

  • Harry styles säger:

    I like this! Take the long one

    2013-06-30 | 21:57:19
  • Emelie säger:

    längre!!
    men lova att inte mörda nån av dom!!!! för då får jag ångest!! :p

    Svar: Haha, okej! tack för åsikten! Och tack för att du kommenterar så mycket! Det betyder mycket:)
    Julia s

    2013-06-30 | 22:36:13
    Bloggadress: http://emelojsan.blogg.se
  • Anonym säger:

    Hej, jag ville bara säga att din novell är helt grym, den är as bra och aa.. Haha jag vet inte riktigt inte vad jag ska säga men du borde fortsätta med det här! Du är verkligen jätte duktigt! Jag önskar att jag va den där tjejen!! Men du är iallafall grym:)

    Svar: Tack, tack tack. Vet inte vad jag ska säga förutom att du precis gjort min dag.
    Julia s

    2013-06-30 | 23:27:08
  • :) säger:

    Hej först vill jag bara säga att din novell är hur grym som helst du är verkligen jätte duktig!! Den e grymt bra

    Du borde först fortsätta i "drömvärlden" och sen till bråk och det och sen typ läser dom det och så blir det "drömvärlden" igen
    Bara en förslag, men gör hur du vill jag lovar att fen kommer bli be oavsett!
    Men du får inte sluta om det kommer ett slut i den här får du börja på en ny som handlar Om ungefär samma sak!!

    Vill bara säga att jag älskar den verkligen och du är så duktig (:

    Svar: Okej, tack så mycket för din åsikt! Guuud vad snäll du är. Det är sådana som du som gör att jag vill skriva. jag är så glad just nu, taaacak. Du är säkert fantastisk.
    Julia s

    2013-06-30 | 23:33:04
  • :) säger:

    Hej först vill jag bara säga att din novell är hur grym som helst du är verkligen jätte duktig! Den e grymt bra

    Ett litet exempel bara: Först borde du fortsätta i "drömvärlden" och sen till bråk och det och sen typ löser dom det och så blir det typ "drömvärlden" igen
    Bara en förslag, men gör hur du vill jag lovar att den kommer bli be oavsett!
    Men du får inte sluta om det kommer ett slut i den här får du börja på en ny som handlar Om ungefär samma sak!!

    Vill bara säga att jag älskar den verkligen och du är så duktig (:

    2013-06-30 | 23:34:47

Kommentera inlägget här: